[python] Off-topic : Trolltech, Qt a licencovani

Jiri Vagner jiri.vagner na volny.cz
Čtvrtek Březen 4 10:05:13 CET 2004

Matej Pivoluska wrote:

>Dňa Št 4. Marec 2004 08:41 lukas napísal(a):

>A co to sem pises, napis TrollTechu, ze si len chudobny stredoeuropan, ze mas
>taku a taku nekomercnu aplikaciu, ze ci by Ta nechceli podporit. Myslim si,
>ze su v TrollTechu natolko rozumni, aby to uznali, ak budes mat presvedcive
>argumenty.

Ja uz jim psal a odepsali mi, ze  pry to pro me musi opravdu drahe a
tecka. :))))  Napsal jsem jim kolik beru v prepoctu dolaru za mesic.
:))))  Ale mate pravdu, ze jsem nemel a nemam pripraveny zadny velky
projekt, jen jsem chtel vyzkouset cely ten jejich Qt framework ve verzi
3.x a jak se s tim dela pod Widlema.

Vytahujou se v tech svych filmeckach jak je to cool framework, ale
neznam nikoho kdo s tim dela na Widlich.  Zajimaji me desktopove
aplikacky a programovani GUI a kde se nejcasteji pousteji desktopove
aplikace? Na Widlich. A co je na 95% desktopu po celem svete? Widle.
Nechci zadnej flame, ale fakt me pripada jejich podpora fandu
programovani na Widlich trestuhodne zanedbana. :)))))))