[python] Off-topic : pyqt vs pygtk

Zdenek Pavlas pavlas na nextra.cz
Čtvrtek Březen 4 10:58:03 CET 2004

VANĚK Petr wrote:

> xml modul, sql modul, designer/pyuic (mozna neco v gtk

Tohle imho do toolkitu nepatri. Toolkit ma umet dynamicky
table view a rikat si o nove radky/sloupce kdyz se scrolluje.
Napojit SQL kurzor je logicke rozsireni, ovsem patri mimo
toolkit.

To same XML- co je to zac? Nejaky chytrejsi tree view?
Bud to validuje podle DTD- pak to nebude dostatecne silne.
Nebo to callbackuje- pak je to obycejnej tree view a neni
zadny duvod tomu rikat xml modul :)

> existuje, resp. asi glade, ale nevim, jestly z toho leze
> python)

Proc by mel? Design dialogu jsou prece data, ne kod.
Normalne v glade navrhnu dialog, ten ulozim jako xml
do .glade.gz, a v pythonu udelam neco jako:

wgt = gtk.glade.XML (fname)
wgt.signal_autoconnect (dict_na_moje_funkce)
.. a strcim/spustim to kdy chci.

> jo a ma to pouzitelny file dialog ;)

Myslis ten, ktery si dycky pletu se spravcem souboru? ;)
No, uprimne receno, ten v gtk mi opravdu trochu vadi.

--
Zdenek Pavlas