[python] dialogy a glade

Rene Kolb niino na regnet.cz
Pondělí Březen 22 11:28:01 CET 2004


Zdravim,

	ze se k tomu jeste vracim - chtel bych jen dodat,
ze to opravdu je tak jak pisu :) syntaxe je trochu odlisna
(misto libglade - gtk.glade), ale v principu to funguje, 
vyzkouseno.

pekny den
rk


On Tuesday 09 March 2004 19:44, Rene Kolb wrote:
> > Glade vytvari jeden XML soubor a vsechny samostatna okna jsou
> > definovana v tom souboru, vcetne dialogu. Mozna ale ze uz
> > tusim, jak na to. Zrejme ten glade soubor budu muset pri
> > kazdem otevreni okna budu muset znova parsovat, coz mi teda
> > prijde hloupe. No uvidim a napisu.
>
> aha.
> ja jsem to pochopil tak, ze si v Glade naklikam zakladni uzivatelske
> rozhrani + kazdy dialog zvlast a zvlast ulozim a nasledne si je
> programove osetrim. nicmene z teto konstrukce bych usuzoval,
> ze si mohu 'sahnout' pro jakykoliv widget v XML strukture:
>
> self.widgets = libglade.GladeXML ('pyglade2.glade', "window1")
>
> a tedy i pro window2,moje_wokno, ...
>
> potvrzuje to snad napr. i tento clanek (dole)
> http://www.linuxjournal.com/article.php?sid=4702
>
> /citate
> Note that you can supply the name of any widget in the hierarchy, even if
> it's buried deeply within a top-level window. This makes it possible to
> partition complex visual hierarchies--for example, the pages of a complex
> notebook-based interface--across multiple Glade project files. It also
> makes it easy to handle projects with dynamic visual content, loading only
> the components that are appropriate at any given time.
>
> Once you have loaded a widget hierarchy, GladeXML lets you look up specific
> widgets by name via the get_widget method. get_widget returns the widget
> you requested or ``None'' if the widget cannot be found:
>
>
> window1 = loader.get_widget("window1")
> if window1:
>     window1.set_title("Hello, World!")
> /
>
> nebo sem mimon
> r



Další informace o konferenci Python