[python] ping v pythonu

Gen2n gen2n na seznam.cz
Úterý Březen 23 09:23:17 CET 2004

Budu zase asi za ignoranta, ale stejne:

v souvislosti se zkoušením
client.MapNetworkDrive('x:','//server/sdileny_disk')  mi to hází chybu:
Traceback (most recent call last):
  File "C:\Dokumenty\Python\map.py", line 4, in -toplevel-
    client.MapNetworkDrive('x:','\\PC01\disk_c')
  File "<COMObject Wscript.Network>", line 2, in MapNetworkDrive
com_error: (-2147352567, 'Do\x9alo k v\xfdjimce.', (0,
'WSHNetwork.MapNetworkDrive', 'S\xed\x9dov\xfd n\xe1zev nelze
nal\xe9zt.\r\n', None, 0, -2147024829), None)

Jde mi jen o to, jak přemluvit IDLE/PythonWin, aby UTF-8 dekodoval
správně. Zkoušel jsem v Option -Configure IDLE a taky v site.py, kde
jsem zkoušel měnit encoding = "ascii" na "utf-8". Pravda, moc tomu do
hloubky nerozumím, ale všechno do hloubky znát nemohu.

Diky za nakopnutĂ­
P.