[python] generovanie tlacovej zostavy

Matej Pivoluska pivoluska na matfyz.cz
Sobota Březen 27 16:50:21 CET 2004

Dňa Sobota 27 Marec 2004 16:19 Petr Mach napísal(a):

> Zda se mi to a nebo to umi pouzivat jen CP1252? Tedy win obdobu
> ISO-8859-1? Tedy v zadnem pripade cestinu?

Vie to pouzivat aj iso-8859-2, len a) ak pouzivate T1 fonty, treba zaviest
spravnu indexovu mapu (ktora mozno nie je v distribucii, treba prehladat
mailinglist k reportlabu, pred casom sa tam o tom debatilo), ci ako sa ten
slak vola, b) ak pouzivate TrueType/OpenType, treba mu dodat text v utf8
(unicode_string.encode('utf-8'))

Ja som zvykol pouzivat najma tie TrueType. Funguje to dobre.

Hacky a carky kazdopadne funguju, aj ked je to nie uplne trivialne. Nemam zial
ziaden priklad po ruke, ani cas, aby som nejaky vyrobil. Ja som vysiel z unit
testov. Treba hladat bud v nejakych testoch na unicode alebo na TrueType
fonty.

Sorry za rozmazane info.

mP
--