[python] problem s distutils

Miroslav Biňas binas na intrak.sk
Čtvrtek Květen 6 14:42:50 CEST 2004

ahojte

chcel by som si spravit balicek rpm so svojim vytvorom. pouzivam preto
modul distutils. postupujem podla navodu, ale tot - ryza (rozumej
problem):

pri vytvarani rpm balicka dojde ku chybe:
error: file 'test.py' does not exist

problem je ten, ze pokial mu uvediem relativne meno (nachadzam sa v
adresari, kde editujem subor setup.py, kde su informacie o tom, co ma
byt v balicku), tak sa ten problem vyskytne. ale ked mu uvediem
kompletne meno, tak to zbehne. vo vsetych navodoch sa uvadza len
relativne meno k danemym suborom, tak som z toho trosku mimo.

neviete, kde je problem?

setup.py:
setup(name="debil",
      version="1.0",
	  scripts = [ "test.py" ]
	 )

ls:
README.txt  setup.py  test.py

a este - ak nahodou - neviete, ako mu povedat, ze nech dane skripty
nakopiruje do ineho adresara, ako /usr/bin ? ci jedine riesenie je cez
data_files?

a este - neviete, ako vytvorit deb balik?

pekny den

mirek
--
e-mail: mirek na host.sk
icq: 113397932

english:

slovak:
prosim, neposielajte mi prilohy vo formatoch .doc a .ppt (power point)
precitajte si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html