[python] gtk2 a zarovnani sloupce doprava

Petr Mach gsl na seznam.cz
Čtvrtek Květen 6 20:16:26 CEST 2004

Petr Mach napsal(a):
> Nevi nekdo jak v GTK2 v tabulce (TreeView+ListStore) zarovnat obsah
> sloupce doprava? At patram jak patram, nemuzu na to pijit ani nikde
> najit nejaky navod nebo tak neco.

Tak uz vim jak. Je potreba si samostatne vytvorit objekt
r=gtk.CellRendererText() a tomu nastavit
r.set_property('xalign', 1)
a pak uz dal pokracovat klasicky.

PyGTK (a i samotne GTK) je bohuzel dost spatne zdokumentovany, s kazdou
takovou blbosti aby clovek hodiny bojoval, nez prijde na to jak
dosahnout toho co chce. To se mi moc nelibi, lepsi jsou dobre
zdokumentovane prostredky byt i ne technologicky tak dokonale, nez super
mega col nastroj, v kterem lze delat vse, ale neni k nemu poradna
dokumentace, takze clovek nevi jak ma udelat co potrebuje.

Ale co se tyce tabulek a strmu, tak mi jeden hodny clovek dal super
odkaz, http://scentric.net/tutorial/treeview-tutorial.html snad to
pomuze i ostatnim, hned se pak programuje veselji, kdyz ma clovek k
dispozici vsechny potrbne informace a navic srozumitelne podane.

Ted bych jeste nutne potrebovaln neco na tema PyGTK a thready. Nemuzu
najit vubec nic na tema, jak pouzivat vice threadu najednou s tim, ze v
jdnom threadu je gui, druhy neco dela a aktualizuje informace v gui.
Aspon nejaka jednoducha ukazkova aplikace kdyby byla k dispozici.