[python] serial plone pro laiky

Vlada Macek tuttle na bbs.cvut.cz
Pátek Květen 7 13:28:48 CEST 2004

Radim NovotnĂ˝ wrote:

> Zdravim,
> o Zope/Plone se intenzivne zajimam asi dva mesice. Jsem z nej nadsen
> a zmaten zaroven :-/ Cesky preklad Plone je podle meho nazoru skvely,
> protoze je zgruntu predelany (diky Tuttle ;-)) Tedy, konkretne se
> jedna o preklad finalni verze Plone 2.0. Roste na www.zug.cz

Cesky preklad pro verzi 2.0 jsem se snazil zkultivovat, jak to jen slo,
a to tak, ze jsem vlastne cely preklad prepsal. Urcite porad neni
dokonaly a tak pripominky uvitam. :-) Moje nejnovejsi verze je vzdy zde:

http://bbs.cvut.cz/~tuttle/plone-i18n/plone-cs.po.bz2

Pri prekladu jsem vytvoril i jakesi terminologicke voditko, ktereho je
mozne se drzet, aby aktualizace prekladu ci preklady jinych produktu
byly konzistentni s mym prekladem Plone 2.0. To roste zde (kodovani UTF-8):

http://bbs.cvut.cz/~tuttle/plone-i18n/GUIDELINES.txt

Ted jsem alekibangovi (nas plone-i18n CVS macho :-] ) poslal
aktualizovanou verzi prekladu ke spachani do CVS. Melo by se to tam za
pul eonu objevit (sourceforge neni s propagaci CVS na web nejrychlejsi,
maji priznanou latenci az 24 hodin). URL na vzdy nejnovejsi cesky
preklad nachazejici se v baliku Plone:

http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/*checkout*/plone-i18n/i18n/plone-cs.po

Tuttle