[python] gtk2 problemy

Petr Mach gsl na seznam.cz
Pondělí Květen 10 13:38:28 CEST 2004

Radek Kanovsky napsal(a):

> Moc dokumentovane to neni, ale neco je myslim v prikladech:

Mockrat dekuji za ukazku.

Musim rict ze jsem z toho dost zklaman. Zkusil jsem nekolik ruznych
instalaci a verzi PyGTK, ale vsude je podpora thraedu pri kompilaci
vypnuta, takze na to prakticky mohu zapomenout. Protoze takovy program
by mi u nikoho nefungoval. A protoze to je pro laiky, tak nemohu pocitat
s tim, ze by si nekdo byl schopen a ochoten prekompilovat PyGTK s
podporou threadu. Budu to muset resit pres idle. Nastesti to je v
tomto pripade mozne i kdyz je to drbani se pres hlavu.

Jeste mam jednu vec a pak uz nebudu otravovat. Nemohu prijit na to, jak
se mam zbavit kurzoru v TreeView+ListStore. Kdyz se aplikace spusti, tak
tam nejsou, ale jak se do nich klikne, tak se tam vytvori a uz se jich
neumim zbavit. Pritom jsou vylozene nevzhledne, zvlaste ten neaktivni
polozku prakticky znecitelnuje. Je mozno si to prohlednout na:

http://wraith.iglu.cz/tmp/gfpred.png - bez kurzoru
http://wraith.iglu.cz/tmp/gfpo.png   - s aktivnim a nektivnim kurzorem

Potreboval bych, aby pri prepnuti checkboxu, coz vyvola udalost, v teto
udalosti nejak zrusil zobrazeni toho kurzoru.