[python] dokumentacia kodu

Miroslav Biňas binas na intrak.sk
Pondělí Květen 10 13:59:03 CEST 2004

ahojte

neviete niekto o nejakom nastroji, ktory sluzi na dokumentaciu pythonu?
ale taky, ktory by vystup spravil aspon v latexu a so slovenskymi
popismi klucovych slov.

skusal som v podstate vsetky, ktore su v distribucii debianu, najviac sa
pacil epydoc, ale... nie je to to prave orechove, aj ked to bola
najschodnejsia cesta.

skoda, ze doxygen nepodporuje python. to by bolo najlepsie.

ak nahodou viete poradit, budem povdacny. dik.

mirek
--
e-mail: mirek na host.sk
icq: 113397932

english:

slovak:
prosim, neposielajte mi prilohy vo formatoch .doc a .ppt (power point)
precitajte si http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html