[python] problem s instalaci boa konstruktoru

tdc tdc na phreaker.net
Úterý Květen 25 09:23:33 CEST 2004

> dobry den, mam potize se spustenim boa konstruktoru...
> python mam nainstalovany ve slozce C:\Python23
> dale jsem si nainstaloval wxpython... ten se mi usidlil ve slozce
> C:\Python23\lib\site-packages\wxPython
> nakonec jsem instaloval boa a to mi vlezlo do
> C:\Python23\lib\site-packages\wxPython\tools\Boa
> mno a ted problem... kdyz jsem spustil skript Boa.py (jak pisou v readme
> pro instalaci) tak mi to hodilo error okno "global name 'wx' is not defined"
> nema tu s tim nekdo z vas zkusenosti? popr. jak mam wx definovat?
> dekuji

Predpokladam, ze jste si nainstaloval wxPython 2.5.1.x - Boa Constuctor
s radou 2.5 zatim nefunguje. Stahnete si posledni 2.4.2.x (v 2.5.x doslo
ke zmene v namespace) a pokud mozno si stahnete verzi s Unicode. U Boa
Constructoru doporucuju verzi z CVS (tusim, ze 0.2.8), ktera ma uz
implementovane sizery a par dalsich drobnosti.

_tdc_