[python] ANN: getphoto

aldik na quick.cz aldik na quick.cz
Úterý Květen 25 17:32:21 CEST 2004

JP:
> Udelat nejaky repozitar ci odkazovnik na skriptiky i vetsi
> projekty psane
> komunitou kolem py.cz urcite neni spatny napad.

Taky myslim ja bych potreboval inspiraci v grafice;-)

> Pokud vim, tak nejake ucetnictvi se rozjelo, ale podrobnosti
> neznam. Navic
> bych chtel upozornit, ze ne vsichni v konferenci jsou linuxari
> (ikdyz vetsina
> asi jo)...

Mno to snad nevadi ne? Firemni soft bude potreba a male ucetnictvi je zacatek! Linux uz stejne zacina zvolna kralovat a pro vetsinu neni problem fungovat dualne.
Jinak muzem dat zkusenosti do hromady, ja byl napriklad docela dobrej na tvorbu frameworkuuu;-),par firmama jsem prosel co na nejakem vyvojovem frameworku fungovali (Delphi,Power Builder a trosku od vseho), takze zvladnu navrhnout databazi a standardizaci.
Ted je potreba nekdo kdo zvlada dobre grafiku pod linuchem, s tim bych probral navrh databaze,dedicnost atd.
Dalsi se samozrejme pripoji kdo co umi. Tj. ptam se kdo jde do toho a co kdo umite?;-) Napr. Design?

Aldik