Spoluprace (was: Re: [python] ANN: getphoto)

VANĚK Petr Petr.VANEK na spordat.cz
Čtvrtek Květen 27 08:49:03 CEST 2004

> Zdar, mne prijde v prvni rade v nasich podminkach jako
> zbytecne stepeni
> obou komunit - py.cz a zug.cz. Obe pravdepodobne nemaji dost lidskych
> zdroju na nejaky konzistentni a trvaly rozvoj obsahu. Kdyby se spojily
> pod jeden web (treba graficky mirne upraveny skin v Plone pro
> podvetev),
> mohly by se usetrit prachy na jednu domenu a spojily by se sily. V
> ceskych podminkach mi tohle proste prijde jako zbytecny luxus.

souhlasim. vinil ale muze poslouzit par historkami o jednani
s duchovnim guru zugu alekibangem ;)

> K teto myslence me vede skutecnost, ze py.cz bezi na Plone, takze
> zakladatel komunity zrejme nema k Zope/Plone daleko...

ano, nema.

> [...]
> neexistuje).
> Zope potrebuje Python, ale Python nepotrebuje Zope -- je tu samozrejme
> tato asymetrie, neznam nazor vetsiny (coz bych rad). Proto
> mluvim ciste
> za sebe a nepovazuju sebe za vetsinovy pripad.
>
> ViNiL nedavno vyjadril vetou "pripada ti, ze se sem
> nevejdes?" nazor, ze
> tu Zopisti klidne muzou byt. Otazkou je, jestli tento nazor z
> nim sdili
> i uzivatele. Jestli by castejsi maily o neosetrene vyjimce v
> PloneCollectorNG nebo o nove ceske lokalizaci CMFBoard

rozhodne ano - ve smyslu nezpusobi odliv. problem je trosinku jinde -
imho v pomeru pouzivani pythonu vs. zope/plone/cmf... dotazy na
zope temata nenachazeji odpovedi zejmena v nenexistujicim poctu
uzivatelu techto webovych veci.
mimochodem, take mam pocit, ze najit a osetrit chybu v kasickem zdrojaku
je asi 489x jednodussi nez ji najit v zope :)))