[python] co by mohl nekdo nudici se naprogramovat

Petr Mach gsl na seznam.cz
Čtvrtek Květen 27 23:55:39 CEST 2004

> To je ono - proc neudelat nekde na webu nejaky python wish list? Pokud si
> dobre pamatuju, tak napriklad P. Mach si kdysi stezoval na to, ze se neda
> napsat curses-based aplikace, kterou je mozne snadno rozbehat minimalne pod
> lin a win.

To je pravda, naivne jsem se domnival, ze v curses pujde snadno napsat
bezproblemovou multiplatformni aplikaci. Tj. aplikaci, ktera pobezi
vsude, kde je nainstalovan python, protoze jsem si myslel, ze to je
standardni knihovna Pythonu. Celkem me zklamalo, ze ne a ze zadnou
takovou aplikaci napsat nejde ani pomoci curses ani niceho jineho,
vsechno vyzaduje neco doinstalovat.

Ale jinak si myslim, ze se tady miji pozadavky a potrby skupin lidi
"potrebujeme udelat" a "chceme udelat". Ti co chteji neco udelat, chteji
udelat nejaky program v Pythonu. Ti co maji prani, si preji nejak
vylepsit a rozssirit samotny Python, coz se tem, co chteji neco udelat,
pochopitelne nezda lukrativni, z toho nekoukaji ani slava ani penize :-).

Petr Mach