[python] ANN: getphoto

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na seznam.cz
Pátek Květen 28 18:38:53 CEST 2004

> souhlas.
> jm

Neni nic horsiho, nez nedokonceny projekt! Tolik casu a usili jste mu
venovali a nakonec je vsechno na nic. Je to horsi, nez kdybyste nedelali
vubec nic :-( Jedine pozitivum je v tom, ze pochopite, ze se do podobnych
akci nema smysl poustet.
Tim vam nechci brat elan delat co vas bavi. Ale nez s necim takovym zacnete,
tak si nakreslete casovou osu a na ni si vyznacte terminy, kdy si myslite,
ze budou jednotlive casti projektu hotovy. Pokud prosvihnete hned ten prvni
termin, tak NEMA SMYSL dal pokracovat! :-)
Zdenek