[python] Audio knihovna

Honza Svec honza na py.cz
Úterý Listopad 16 11:23:26 CET 2004

Ahoj,

> PS.: Nechci zadny flame, ale nebyla by lepsi volba (nejen pro ty okna)
> knihovna wxWidgets? Preci jen ta licence, ataaaak. :)

nemyslim si. Predevsim kvuli vyborne dokumentaci je Qt moje jasna volba :)
Ne, PyQt si me ziskalo naprostou jednoduchosti, jako kdyz pisu v C++ a pritom
je to Python. Muzu si od libovolne widgetu podedit, predefinovat virtualni
metodu a C++ kod widgetu mi vola moji metodu napsanou v Pythonu. Proto jsem
mel zakladni kostru aplikace hotovou behem chvilky. Pouze jsem trosku prepsal
QTextEdit. Bohuzel wxWindows se mi kdysi libily, ale kdyz jsem v nich zkusil
napsat neco rozumneho, byl jsem v koncich. Neuplna dokumentace, spoustu
nekonzistenci apod. Pokud se situace zmenila, dejte mi vedet, rad vyzkousim.

Honza