[python] LICENCE QT bylo: Audio knihovna

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Úterý Listopad 16 13:52:00 CET 2004

Jaroslav Pachola napsal(a):

>Zdravim,

>existuje projekt, ktery si klade za cil vytvorit nezavislou GNU svobodnou
>verzi Qt pro Windows:
>http://kde-cygwin.sourceforge.net/qt3-win32/qt3-win32/roadmap.php
>
>Bohuzel je to zatim zrejme vyvojova verze a netusim, zda s ni nekdo zkousel
>rozchodit PyQt. Pokud to zjistíte, dejte prosim vedet.
>
>JP

Já to v létě zkoušel, ale narazil jsem na problémy s PyQt. Tato knihovna
totiž kopíruje licenční politiku Trollu a pod windows komunikuje pouze s
oficiálními evaluation verzemi od Trollu. I kdyby se mi to podařilo,
porušoval bych tím licenci PyQt. Takže zatím se to jeví jako začarovaný
kruh. Doufám, že se časem objeví i GNU PyQt pro Windows.

Ivo

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071