[python] C vs C++ embedding

Petr Vaněk petr na yarpen.cz
Středa Listopad 17 12:42:07 CET 2004

On Tuesday 16 of November 2004 23:52, Jaroslav Pachola wrote:
> nejlepsi je pouzit konstrukci const_cast<char *>("spam"), pokud by slo o
> kod, ktery ma fungovat i v C, je samozrejme nutne nasadit makro.

dik, to funguje, ale co s timhle?

PyObject *foo(PyObject *self, PyObject* args)
{
 const char* text; // popr. char *text;
 if (!PyArg_ParseTuple(args, "s", &text) // a tady to opet zarve
  return null;
 blah;
}

uznavam, ze je dobre pouzivat METH_NOARGS namisto METH_VARARGS, cimz se kod
zmeni, ale to se mi ted nechce prepisovat (cti ztezka studovat, protoze: "po
vine, po vine, narazim vzdy do skrine...")

--
Petr Vanek --------------
petr [at] yarpen [dot] cz