[python] text py2exe, Installeru a cz_Freeze

azurIt azurit na pobox.sk
Sobota Říjen 2 20:05:24 CEST 2004

zdravim,
kedze som nasjel dalsju utilitu, ktora dokaze urobit z pythonovskeho
scriptu binarku, rozhodol som sa urobil taky maly test :) vysledky
su nizsje. 'original' znamena to co vzniklo po "zbinarneni" a 'upx'
je original skomprimovany pomocou upx:

script  :    23 KB (1 subor)

cx_Freeze 3.0

original: 1 922 KB (6 suborov)
upx     :   955 KB (6 suborov)

py2exe 0.5.3

original: 1 444 KB (9 suborov)
upx     :   999 KB (9 suborov)

Installer 6a2

original: 2 065 KB (9 suborov)
upx     :   968 KB (9 suborov)

cx_Freeze a Installer vedja urobit windowsacke aj linuxove binarky,
py2exe len windowsacke. testy boli robene len s windowsackymi (nje
ze by som win dako uprednostnoval ale doma mi skor prisjel pod
ruku;) ). funkcnost binarjek som testoval len tak, ze som ich
spustil, netestoval som ci vsetko funguje ako ma. spustit sa dali
vsetky (bez errorov a podobne). vsetkym utilitam trvalo vytvaranje
priblizne tak isto dlho.

azurIt

cx_Freeze -
http://starship.python.net/crew/atuining/cx_Freeze/index.html
py2exe    - http://starship.python.net/crew/theller/py2exe/
Installer - http://paulbaranowski.org/Downloads/installer_6a2.tar.gz

upx       - http://upx.sourceforge.net/
*BUENA VISTA SOCIAL CLUB*          Info: +421 904 666 363
*Ibrahim Ferrer*                   http://www.xl.sk
*3.oktobra 2004 o 20,00 hod*       email: mailto:buena na xl.sk
*Bratislava, INCHEBA - hala C*