[python] ctrl+alt+del

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pondělí Říjen 18 17:42:14 CEST 2004

Dne po 18. října 2004 16:44 Jaroslav Pachola napsal(a):
> Sorry,

> ale nemohl jsem si pomoct. ;-) Na druhou stranu, zatimco Vy (jak jsem
> predpokladal) vite, ze se SIGKILL nemuze dany proces nic delat, nekterym
> ucastnikum konference treba tato informace usetri neco nervu.

No jasne ;-) A ja jsem to zase poslal jenom kvuli tem dalsim dvema
signalum ;-))))

Mimochodem, nekde -- na zacatku konference :o) -- jsem si dovolil navrhnout
tykani -- a to dokonce celokonferencni. Pak se to sice zvrhlo v diskuzi o
onikani, ale muj puvodni navrh stale plati -- tedy jen, pokud by mel nekdo
zajem. A aby rec nestala...

--

Vladimír Linek <vinil na zagamma.cz>
Zagamma Labs