[python] Serverless DB, sort podle encoding (cestina)

Dave Lister dave na dave.ok.cz
Středa Září 8 02:48:21 CEST 2004

Dobry den,

po veceru stravenem hledanim na webu a po objeveni teto konference
(vcetne prohledani historie;) se sem uchyluji s poslednimi zbytky
nadeje...

Potrebuji databazi, ktera pracuje primo nad soubory, bez potreby
serveru - neco jako dBase. Z prehrsle co je na vyber mi nejlepe
vyhovuje (Py)Sqlite, nebot splnuje predchozi pozadavky, ba co vic,
zachazi se s ni pohodlne pres SQL. Nicmene bez namitek zmenim svou
volbu, pokud mi to pomuze dosahnout kyzeneho cile:
  - aby ORDER BY vracel zaznamy setridene podle nastaveneho kodovani,
    tedy ISO-8859-2.

Zkousel jsem ukladat retezce jak v ISO, tak UTF-8, ale nijak se mi
nepodarilo spravneho trideni dosahnout. Zadam tedy o radu, zda-li
nekdo nevi jak s Sqlite na to, nebo jak toho dosahnout vubec, pomoci
cehokoli jineho.

--
Dekuji,
David Kubicek