[python] 'best' ide

Radek Svarz py.cz na svarz.cz
Pátek Září 10 10:51:39 CEST 2004

Zdravím,

"možná znovu?" bych rád otevřel otázku NEJ IDE pro vývoj v Pythonu.

Sám jsem jich vyzkoušel několik (počínaje IDLE samozřejmě :), kromě
jiných:

Boa, Dr. Python, Charm, IPython, PyPE, pyscintilla, PythonCard, Scite,
SPE, Leo (opravdu vyjimecny), Eclipse (s pluginem pro Python)

a s tim souvisejici wxDesigner, wxGlade, Visualwx

Mně osobně se zatím nejvíc zamlouvá SPE. Co vy ostatní?

Co byste doporucovali pro vyvoj s pygame?

Můžete tohle téma probrat na srazu a sem dát nějaké závěry :)

Btw. je mi líto, že se nemohu zúčastnit srazu, tož si ho užijte!

Radek