[python] komercni pouziti pythonu

Jaroslav Pachola j_p_misc na centrum.cz
Pondělí Září 13 11:34:46 CEST 2004

DD,

> Já jsem nedávno narazil na Installer ( www.wx.net)- připadá mi lepší než
> py2exe (generuje daleko menší exe i všechno ostatní).
> P.

Installer neznam, ale docela by me zajimalo, jak muze generovat "daleko mensi
exe i vsechno ostatni". Zkousel jsem nedavno pomoci py2exe sbalit projektik,
ktery obsahoval par modulu (vice mene upravena knihovna Spark + par dalsich
souboru). Soubor main.exe ma velikost 24 KB, sbalene moduly, ktere projekt
pouziva (*.pyc) jsou zazipovane a dohromady maji necelych 300 KB. Pak jsou
tam dva malicke soubory, ktere dohromady zabiraji asi 70 KB. Nejvetsi
polozkou je dynamicka knihovna python23.dll, ktera je velika skoro 1 MB, ale
zase uz pak na pocitaci nemusi byt nainstalovany Python (je otazka, jestli
ten Installer nepocita s tim, ze Python nekde nainstalovany je). Celkova
velikost je cca 1,3 MB, coz dnes nestoji snad ani za rec.

Urcite ma Installer mnohe jine vyhody, ale s tou velikosti se mi to moc nezda.
Na jeho stranku se momentalne nemuzu dostat, takze mozna nekdy priste.

S pozdravem

	JP