[python] komercni pouziti pythonu

azurIt azurit na pobox.sk
Pondělí Září 13 10:47:42 CEST 2004

Installer naozaj robi mensjel aplikacie a vobec to potom nepotrebuje ku spustenju pytona :) naco by to potom asi bolo. navjac vje urobit aj linuxove binarky. vysledna aplikacia je sice mensja ale asi o sekundu dlhsje nabjeha. 1,3 MB nestoji za rec ? podla mna to je celkom dost ak zdrojak ma par KB :) inak este odporucam pouzit UPX.

azurIt