[python] Prvni jazyk: Python

Radek Svarz py.cz na svarz.cz
Středa Září 22 13:26:57 CEST 2004

Zdar,

s Pythonem se asi rok jen tak postuchuju, nic vazneho, ale rozhodne me
zarazilo toto:

for i in range(len(List)):
        print List[i]

V jinych clancich totiz tohle je jako ukazka, jak by se to delat
nemelo.

Proto navrhuji klasicky priklad pro range z instant-python:

    for value in range(100):
        print value

Pokud slo o aplikovani nejake funkce na prvky, tak je asi vhodnejsi
map (teda pokud nejde o print :) .

Nebo je to mysleny uplne jinak?

Rozhodne tleskam za preklad.

 Radek