[python] db a thready

azurIt azurit na pobox.sk
Pátek Duben 1 17:52:23 CEST 2005

> Instalace slozita je, protoze jeji soucasti je jeji konfigurace
> a podobne veci a ten server + db pobezi na (sponzorem) zapujcenem
> pocitaci, tedy pri kazde akci jinem a budou to pouzivat lidi,
> kteri jsou skutecne pocitacovy laici. Mym cilem je, aby vlozili
> CD do mechaniky, pretahli z nej urceny adresar na plochu, vlezli
> do nej a spustili urceny batak a server byl v provozu. Nejake
> nastavovani, ci dokonce sledovani bezpecnostnich chyb a aktualizace
> software? Kde zijes? To je pod rozlisovaci schopnost vetsiny lidi
> pouzivajici pocitace :-).

no tak sorry ale ak sa ti zda instalacia MySQL zlozita tak potom
nevjem :) robil si to njekedy ? a nakonfigurujes to raz - zmenis asi 3
veci, vsekto ostatne je uz vopred nastavene. kludne by ti to mohlo
fungovat tak, ako vravis: preco by si nemohol hodit na to CD uz
nainstalovane MySQL ? povedz mi jediny dovod. ak ten comp nje je
pripojeny do internetu tak samozrejme ani tje aktualizacie nemusja byt
(okrem toho MySQL sa da nastavit tak, ze sa do neho da pripojit len z
lokalneho compu). zjavne si to este nerobil a kecas o njecom o com
nemas ani paru :)

azurIt

Vsetko o SuperStar
http://superstar.atlas.sk