[python] db a thready

azurIt azurit na pobox.sk
Pátek Duben 1 19:12:52 CEST 2005

> Zjevne jsi jeste nikdy nedelal podporu svemu vlastnimu programu (nemluve
> o celem systemu), ktery jsi zarucene udelal blbuvzdorny s dvojnasobnym
> jistenim :-). Jen to omlouva tvou nabubrelost. :-)

??? :)) tak este raz: povedz mi jeden dovod, preco je MySQL
nevyhovujuce ? :) vsetky pozjadavky, ktore si zatjal uvjedol, splna.
ja to vidim tak, ze nje je vyhovujuce preto, lebo ty o nom nemas ani
paru a si dost lenivy njeco o tom precitat. a potom tu vykrikujes "ake
je mysql strane zlozite a komplikovane na urdzbu a zvladaju ho len
najvacsi expreti..." ;)) vsetko co si tu popisal sa da v pohode s nim
spravit tak, aby to bez problemov fungovalo aj debilovi.. avsak to
nesmje debil rozbehavat lebo ten bude mat okolo toho kopu reci a
zjadne skutky ;)
a ceskemu vyrazu 'nabubrelost' nastastje nerozumjem

Časopisy prinášajúce aktuálne informácie z oblasti daní, účtovníctva,
miezd, personalistiky, odmeňovania vo forme odborných článkov, komentárov
a praktických príkladov.
Nájdete na stránke http://www.epi.sk/pp.htm