[python] Jak systémově pípnout?

Pavel Reznicek pavel.jindrich na tiscali.cz
Sobota Duben 2 09:15:59 CEST 2005

ViNiL napsal(a):

> print "\a"
>
> ;-)

nebo print chr(7) - to je ta správná věc. OVŠEM záleží moc a moc na
terminálu, z nějž je spuštěný Python nebo můj skript. Ten terminál musí
umět pípnout, když mu pošlu znak s kódem přímo agentským - 007.
Vyzkoušel jsem pár terminálových applikací (RXVT, Xterm, gnome-terminal,
Konsole) a umí to jenom Konsole z KDE. Dokonce ani systémový terminál na
tty (dostupný po stisknutí Ctrl-Alt-F1 až F6) nevydá žádný zvuk.

Tak nevím. Takové pípnutí je prostě závislé na terminálu.

Pavel Řezníček