[python] tlac z pythonu

Jan Vrana jvrana na kabelaz.cz
Pondělí Duben 4 15:19:14 CEST 2005

len linux a momentalne to robim tak ze vygenerujem cez reportlab
subor, cez command to dam do PS a potom priamo cez command to posielam
na
tlaciaren leze mi na nervy ze musim tieto veci riesit externe a nie
priamo z pythonu
[ Honza Vrana ]
No pokud vam to tolik leze na nervy CUPS na vas ceka na portu 631 :))
Nastudujte te protokol a muzete to tam cpat primo.

Kazdopadne pokud mate pdfko nemusite z nej delat PS "lp" i "KPrinter" v
klidu tiskne pdfka. Pokud je ta aplikace pro KDE muze byt KPrinter to
prave, protoze uzivatel si pak muze v klidu vybirat tiskarnu urcovat
pocty kopii apod.

Slusna aplikace prenecha tisk na nejakemu tiskovemu demonu ktery ridi
tiskovou frontu proto primi tisk na tiskarnu asi neni to prave orechove,
teda krome specialnich aplikaci.

Vydel jsem nekolik ruznych multiplatfornich aplikaci ktere problem
resily tak ze meli kolonku na nasteveni prikazu k tisku takle to ma
treba xpdf tim je rozhodnuti jakym zpusobem se ma tisknout ponechano na
uzivately.

H.V.