[python] tlac z pythonu

Martin Herceg martin na ufon.sk
Pondělí Duben 4 16:02:42 CEST 2005

On Monday 04 April 2005 15:21, Petr Prikryl wrote:

> [...]
> příslušné handle můžu simulovat přesměrování
> vstupů a výstupů z command line a reagovat
> na případná chybová hlášení vypisovaná
> příkazem na stderr...
>
> Není to určitě nejelegantnější řešení,
> ale u jinak ručně prováděného (a vyzkoušeného)
> postupu to většinou funguje velmi dobře.
> A co je hlavní, lze to velmi rychle implementovat.
>
> Doporučuji definovat funkci, která celý postup
> tisku obalí. V místech, kde potřebuji tisknout,
> by se pak měla volat jen a jen tato funkce.
> V budoucnu lze pak měnit její implementaci.
> Specifický postup při tisku se tím oddělí
teraz to mam vyriesene cez funkciu ktora pouziva commands.getoutput(lpr....
funguje to celkom spolahlivo len mi to prislo tak nejako neelegantne
keby to nebolo potrebne konvertovat do PS tak to asi poslem cez pipu do lpr
ale pdftops to cez pipu nezere a tak to musim ukladat do suboru a potom
konvertovat
no a ked to uz mam takto tak to rovno poslem ako subor :)
ale zaujimava je ta varianta s cupsom