[python] tlac z pythonu

Martin Herceg martin na ufon.sk
Pondělí Duben 4 17:30:03 CEST 2005

On Monday 04 April 2005 17:17, Jan Vrana wrote:

> [Honza Vrana]
>
> Prominte nepochopil jsem ze odpadnim produktem od tisku ma bejt PS.
> Myslel jsem ze mate z reportlabu nachystane pdf ktere potrebujete
> vytisknout?
mam to nachystane ako pdf lebo reportlab v podstate nic ine nevie

> A protoze lpr si s pdf neporadi tak ho musite prekonvertovat do PS a
> vytisknout. Tak jsem si myslel ze bude jednodusi vzit to pdf a pipou ho
> poslat rovnou onomu "lp" ktere pdfka umi tisknou samo takze by odpadla
> nutnost ten soubor ukladat.
takze este raz :)))
1, najskor vygenerujem PDF
2, potom ho prekonvertujem do PS << toto sa deje nakolko je uplne jedno ci to
poslem do "lp" alebo "lpr" pretoze tu je to tiez konvertovane do PS ale nie
je mozne to zmysluplne riadit a vysledok nie je uplne taky ako by som si
predstavoval, ide hlavne o vyslednu velkost (dotlacam bianco papiere takze na
tom velmi zalezi)
3, potom to poslem do LP alebo LPR (je to jedno, si myslim)

mali by sme vsak tejto debaty zanechat nakolko toto forum nie je o tlaci ale
pythone