[python] novy web

ViNiL vinil na zagamma.cz
Pondělí Duben 11 09:45:56 CEST 2005

pavel.kosina píše v Po 11. 04. 2005 v 07:40 +0200:
> Chci se zeptat na pár věcí:
>
> * obrázky, soubory - bude možno uploadovat?

mam pocit, ze si stale zcela nerozumime. aktivnim jedincum py.cz jsem
chtel zpristupnit zope v nejakem adresari, aby si mohli vytvorit
homepage tam. abychom zachovali zpetnou kompatibilitu, muzou se nachazet
treba v adresari Members. v tvem pripade tedy: /Members/geon. s timhle
prostorem muzes pak zachazet prostrednictvim Zope Management Interface a
uploadovat a upravovat tam, co chces.
rozhodne bych to nerad resil ve wiki...

> * nějak mi uniká význam squishdot... to má být náhrada této konference?
> Nebo čistě konference pro wiki? Nebo snad náhrada "Novinek" z Plone?

ber to jako dalsi formu komunikace. je zrejme, ze se to z casti prekryva
s konferenci, ale kazdy preferuje jiny zpusob a s kazdym se trochu jinak
pracuje.

--

ViNiL, ultimativní opravář komínů