Diakritika nebo ne? (bylo RE: [python] novy web)

Petr Prikryl Prikryl na skil.cz
Pondělí Duben 11 12:45:34 CEST 2005

+1  (psat normalne, tj. s diakritikou)

Kdo je v teto skupine pro (+1), proti (-1) nebo
je mu to jedno (0) aby se psalo s diakritikou?

... Tohle pisu bez diakritiky, ale...

Jsem spis pro to, aby se dal prislusny system doporadku
tak, aby se mohlo psat s diakritikou. Existuje nejaky
technicky problem, ktery by znemoznoval korektni vyreseni
prace s diakritikou? To snad fungovalo uz i v minulem
tisicileti ;-)

Osobne pisu vsemi deseti. Pri delsim psani bez diakritiky
se pak pletu pri psani s diakritikou a naopak. S diakritikou
se mi to lepe cte, i kdyz je to napsano slovensky.

Vznika ten problem v tvem koncovem klientskem
software nebo nekde po ceste? Ptam se proto, protoze na konci
(azurItovy) zpravy je prilepek ve slovenstine s diakritikou,
ktery se mi zobrazuje naprosto korektne (viz dole). A to
pouzivam jen hloupy Windowsowsky Outlook, do jehoz nastaveni
se snazim rypat jen co nejmene.

Test s diakritikou:
Příšerně žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy.
PŘÍŠERNĚ ŽLUŤOUČKÝ KŮŇ ÚPĚL ĎÁBELSKÉ ÓDY.

PePr