Diakritika nebo ne? (bylo RE: [python] novy web)

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Pondělí Duben 11 14:23:29 CEST 2005

Uz jsem "hlasoval" jenom pripominku.
Ja osobne jsem radsi pro psani s diakritikou. Ne z toho duvodu, ze bych
bez diakritika psat nemohl, ale spis z toho duvodu, ze vsude kazdej chce
neco jineho. Kuprikladu na ICQ, nekolik známých me nuti psat bez
diakritiky protoze se jim to spatne zobrazuje, nekolik, me zase nuti
psat s diakritikou, protoze se jim tom bez hacku a carek spatne cte a to
se mi deje nejen na uz zmineme ICQ, ale i v diskuznich forech a
mejlovych konferecich. Prominte mi ted to slovo, ale kurva kdo se v tom
ma vyznat. to si mam vest denicek, kde mam jak psat?

Ja jsem pro diakritiku hlavne z toho duvodu, ze kdyz se clovek nahodou
splete a zacne misto bez psat s, tak se nic nedeje.

Nevim, jak je to ve skutecnosti, ale osobone mam pocit, ze vzdy (nebo ve
vetsine pripadu) je problem vetsinou az na konci, takze na klientskem PC
a to bud klientem, ktery ma s tou ci tou znakovou sadou problem, nebo
primo s OS. Nejsem v tomhle moc zbehly, ale myslim, ze nejsem daleko od
pravdy, a ze vzdy je snazsi opravit lokalni problem jednou a hotovo, nez
nekolik dalsich uzivatelu nutit psat tak ci onak a doufat, ze si to
zapamatuji.

Tot vse, preberte si to jak chcete, necekam a nechci zadne reakce na
tento mejl, je to pouze osvetleni meho nazoru.

Tomas Brabenec

--
http://www.brabenec.net http://obchody.brabenec.net http://www.diskuzak.cz http://horoskopy.brabenec.net http://wallpapers.brabenec.net http://pocasi.brabenec.net