Diakritika nebo ne? (bylo RE: [python] novy web)

azurIt azurit na pobox.sk
Pondělí Duben 11 14:47:07 CEST 2005

ono linksi vedja diakritiku odstranit avsak maily od P. Kosinu su
vzdy gulasove (ukazka bola). aspon som si zatjal u nikoho ineho
nevsimol tento problem. vzdy ma to napadne len pri jeho prispevku.
mozno je problem proste v nejakom nestandardnom kodovani. no naprjek
vsetkemu si stale myslim, ze je lepsje bez diakritiky. myslim, ze ak
to njekomu robi problem, tak tolko tolerantnosti by ludja v sebe
mohli mat (ved nejde o zivot, zabije tu njekoho ked proste nebude
pouzivat diakritiku ?? :/ ).

azurIt