Diakritika nebo ne? (bylo RE: [python] novy web)

azurIt azurit na pobox.sk
Pondělí Duben 11 15:11:58 CEST 2005

> E-mail azurIt ze dne Mon 11. of April 2005 14:47:

> No hej, ale ked sa bavime o webe, tak se bavime o veci, ktora je
pre
> navstevinky. A nie je problem mat browser, ktory vie diakritiku.
Ked nie, tak
> bysme nemali robit v utf-8, mali bysme mat stranky ve viacero
kodovanich,
> (...)
> --

no nevjem ale ja sa o webe teda nebavim :)

> Lukas "Almad" Linhart
>
> [:: http://www.Include.cz/ ::]
> [:: Including Your wishes ::]
> [:: PGP/GNUPg key: http://download.almad.net/pubkey.asc ::]

Časopisy prinášajúce aktuálne informácie z oblasti daní, účtovníctva,
miezd, personalistiky, odmeňovania vo forme odborných článkov, komentárov
a praktických príkladov.
Nájdete na stránke http://www.epi.sk/pp.htm