Diakritika nebo ne? (bylo RE: [python] novy web)

Václav Hůla ax na natur.cuni.cz
Pondělí Duben 11 15:27:21 CEST 2005

On Monday 11 of April 2005 15:13, azurIt wrote:

> no to nje ale da sa to po mne uplne normalne precitat :) tu
> diakritiku teda neprecitam (vacsinu nje)

Mne to prijde stejne neprijemny, jako ten 'gulas', co ste tu prezentoval driv.
Navic - narozdil od 'gulase', u ktereho to jsou proste technicke problemy, mi
prijde ze to shazuje Vase maily. K cemu je mi nazor cloveka, ktery nedokaze
ani spravne napsat zapor?

Ax
--
Vaclav Hula,