Diakritika nebo ne? (bylo RE: [python] novy web)

Jaroslav Pachola j_p na centrum.cz
Pondělí Duben 11 15:47:35 CEST 2005

Prominte panove, ze se do toho micham...

Dne Monday 11 April 2005 15:34 azurIt napsal(a):

> nedokaze

> nezda sa mi, ze by som na _Vas_ njekedy utocil, tak nechapem, preco
> to robite _Vy_. ten moj gulas sa, ako uz pisal, sa citat vsetkym
> rovnako dobre. myslim, ze _Vas_ mail sa absolutne vymyka tenjto
> mierumilovnej debate ;) ak mate zly den tak si chodte vybijat zlost
> napr. o nejaku stenu (najlepsje hlavou).
>
> azurIt

Nerekl bych, ze slo o osobni utok. V. Hula urcite nechtel zpochybnit Tvoje
schopnosti, jako spise naznacit, ze sveraznost Tveho pojeti slovenskeho
pravopisu zrovna nesvedci o tom, ze by Te prilis trapilo, zda Tvoje prispevky
budou ostatnim bez potizi srozumitelne. A ja myslim, ze to vyjadril pomerne
slusne, ikdyz ostre. Takze fakt nechapu, proc se zlobis a proc si to beres
tak osobne.

JP