Diakritika nebo ne? (bylo RE: [python] novy web)

azurIt azurit na pobox.sk
Pondělí Duben 11 16:07:36 CEST 2005

> Neberte to jako utok na sebe, proste a bez emoci jsem popsal, jak
jak na mne
> Vase maily pusobi.

mne to ako utok vyznelo, ak to tak nebolo myslel, tak sa
ospravedlnujem. ja pisem tak, ze to precita uplne kazdy. rad by som
vedel, ci ma njekto s mojim stylom pisanja problem resp. to nevje
precitat ? ak ano, zmenim to, no myslim ze je to plne citatelne. par
rokov dozadu som (z mne teraz nepochopitelnych dovodov) tak zacal
pisat na IRC no a na zvyk sa tazko odvyka. vjem pisat aj 'normalne'
avsak musim rozmyslat nad tym, co pisem. takto to ide automaticky.
ale myslim, ze s povodnou temou toto nema nic spolocne, jednalo sa
o, pre njektorych ludi, doslova necitatelne prispevky. ked ja njeco
pisem tak mi ide hlavne o tom, aby to mohol citat kazdy. a aj preto
diakritiku nepouzivam. prosil som len, aby toto robili aj ini. nic
vjac, nic menej.

azurIt