Diakritika nebo ne? (bylo RE: [python] novy web)

azurIt azurit na pobox.sk
Pondělí Duben 11 16:28:13 CEST 2005

> ja osobne TRPIM ked to citam
> ale vzhladom k tomu ze som nesmierne obetavy, sikovny, tolerantny
a skromny :)
> budem ti to tolerovat
> ale teraz vazne, podla mna je uplne jedno ako to kto pise
> ja som s tym problem nikdy nemal (s kodovanim), pouzivam kmail
> mozno by sa to dal tvoj problem riesit zmenou klienta, co ty na
to ?

no ono ja pouzivam linksi + www.pobox.sk :) nevjem kde vznika ten
problem kedze linksi diakritiku vedja odstranit. ono sa to
pravdepodobne ako diakritika linksom ani neposle. fakt nevjem kde je
problem. avsak (no nje som si tymto 100% isty), stava sa to len na
mailoch od P. Kosinu resp. pri jeho mailoch sa mi vzdy pripomenje,
ze by tu ludja nemuseli pisat diakritiku lebo sa mi to zle
zobrazuje. avsak nezda sa mi, ze len on ju pouziva. a zase,
_nehovorim_, ze je chyba u neho :)

azurIt