[python] REgistry

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Středa Duben 13 08:31:11 CEST 2005

Tak zase z jiného soudku ať se odreagujeme.

Nevíte prosím někdo, co všechno si Python zapisuje při instalaci do
registru?
Jde o to, že máme aplikaci, kterou musím šířit společně s Pythonem, ale
instalace Pythonu spolu se všemi dalšími rozšířeními je docela zdlouhavá
a tak bych rád udělal instalační balík a nějakým inst. softem (používáme
InstallShield) všechno nakopíroval a případně oeditoval několik souborů
co jsou potřeba.
Bohužel ale nevím co všechno, a kam, Python při instalaci cpe do Registru.
Vím, že to není zas tak nutné mít v registru ty informace, ale kdyby
třeba v budoucnu bylo nutné dohrát nějaké rozšíření tak mám tušení, že
se v registru hledá cesta k Pythonu.

Doufám, že můj chaotický výklad aspoň někdo pochopil.

TB

Sakra, ted jsem si vsiml, ze to pisu s diakritikou, kurna, no nic,
prepisovat to uz nehodlam.
To je presne to co jsem psal v jednom z mych predeslych prispevku, kdo
si ma k certu pamatovat, kde jak psat. :-(

--
[http://www.brabenec.net] [http://obchody.brabenec.net] [http://www.diskuzak.cz] [http://horoskopy.brabenec.net] [http://wallpapers.brabenec.net] [http://pocasi.brabenec.net]