[python] REgistry

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Středa Duben 13 11:13:44 CEST 2005

No a to je to cemu se chci vyhnout, chci udelat jeden balik, který
nakopiruje Python se vsim vsudy na dane umisteni, zaroven zapise
pripadne veci do registru a nastavi konfiguracni soubory Webwareu a
upravi httpd.conf Apache.

TB