[python] REgistry

Tomas Brabenec konference na brabenec.net
Středa Duben 13 11:45:11 CEST 2005

Tojo, to ja vsechno vim, jenom chci mit vse na jednom miste.
Proste si udelat instalaci Pythonu se vsim co k tomu potrebuju, potom
ten adresar vzit, strcit si ho do ins. baliku a potom nainatalovat kam
bude treba, nechci delat 15 baliku a pak je v instalatoru postupne
spoustet. Navic,  tak jak jdou za sebou, protoze protoze nektere
knihovny jsou upravovany a upravene skripty je poteba samozrejme
nakopirovat az nakonec, to ale neni hlavni problem. Ani neni problem
konfigurace httpd.conf.
Ja proste nechci instalovat Python z jeho instalatoru, chci zkopirovat
jiz existujici Python tam kam si urcim a vsechny vse co kolem souvisi
udelat sam. Navic nevim, jestli prepisovane soubory v Py2.3.4 jsou
shodne se soubory v Py2.4 a mohl by nastat problem.

Takze jeste jednou: Nevite nekdo co a kam Python zapisuje do registru
pri instalaci ????

TB