[python] cestina a python

Petr Prikryl Prikryl na skil.cz
Čtvrtek Duben 14 15:55:08 CEST 2005

Lukas Linhart [mailto:almad na include.cz]
> E-mail Pavel Bařina ze dne Thu 14. of April 2005 13:43:

> Nemate v konzoli nastavene kodovani utf-8?
> Je soubor ulozeny v kodovani iso-2?

Už jsem na to taky narazil. Považuji to spíš za chybu,
protože print funguje dobře a raw_input ve stejné
situaci špatně (viz poznámka dále).

Vložil jsem to do bug listu jako chybu:

[ 1099364 ] raw_input() displays wrong unicode prompt

https://sourceforge.net/tracker/index.php?func=detail&aid=1099364&group_id=5470&atid=105470

Najdete tam i kraťoučký zip s minimalizovaným
příkladem a se sejmutou obrazovkou, jak to vidím
u sebe.

Pokud zmíněný příklad test.py zkonvertuji do utf-8
(a korektně upravím komentář určující kódování),
pak je výsledek naprosto identický. Vypadá to,
že raw_input() nedělá něco, co korektně dělá
print.

Chybal je stále otevřená a nikdo se k tomu zatím
nevyjádřil.

Petr