[python] cestina a python

Ivo Štolpa pussa na pussa.cz
Čtvrtek Duben 14 16:56:49 CEST 2005

Petr Prikryl napsal(a):

>Ještě jedna poznámka. Zkusil jsem sys.stdout.write(řetězec)
>a chová se to úplně stejně, jako raw_input(). To pravděpodobně
>znamená, že raw_input() prostě použije sys.stdout.write()
>a nestará se o nějaké překódování na konzoli.
>Testovací prográmek (upravte si komentářovou značku definující
>kódování v souboru podle toho, jak si to uložíte):
>
># -*- coding: utf-8 -*-
>import sys
>s = u'příšerně žluťoučký kůň úpěl ďábelské ódy'
>print s               # s displayed OK
>sys.stdout.write(s + '\n')
> [...]
Nevím, jestli je to ono, protože já to ještě nepotřeboval, ale v
dokumentaci se píše o raw-unicode-escape. Tedy místo u"text" se píše
ur"text". A taky to prý jde překódovávat něco jako t =
s.encode('raw-unicode-escape') nebo  t = s.encode('unicode-escape').
Pokud jse to ale špatně pochopil, tak sorry.

Ivo

--
Ing. Ivo Štolpa

PUSSA software, Žižkova 13, 58601 Jihlava
e-mail: pussa na pussa.cz, ivo.stolpa na seznam.cz
stránky: http://www.pussa.cz
mobilní telefon: 602 735 124
pevná linka: 567 320 386
fax: 602 783 071