[python] Letní pythonýrský moodle kurz

pavel.kosina gen2n na seznam.cz
Středa Duben 20 21:12:31 CEST 2005

Když neprošel tábor,  co takhle letní kurz programování pro žáky, kteří
se doma nudí, mají net a chtěli by se něco z programování přiučit?
Napadalo mne udělat, jak se to jmenuje odborně.., no webový kurz přes
moodla. Několik lektorů z našich řad a žáci/studenti z celé republiky.

Přes moodla nikdo nemusí nikam chodit, často i z práce se to dá, že?
Moodla jsem zkoušel, pythonovský klon žádný neznám, je to plně v
češtině, jen to neběhá na freewebech, takže by to chtělo, nejakýho toho
servera...

Studenti by se dali snad získat na České škole nebo obeslat školy? Ale
možná by to nebyli jen studenti, ale i další zájemci.

Do toho by někdo šel? Asi (samozřejmě) bez peněz.