[python] top

azurIt azurit na pobox.sk
Neděle Duben 24 09:59:06 CEST 2005

neviem o tom, ze by python mal nejake funkcie na kontrolu procesov
atd.

ak to vrati len jeden riadok, tak potom to je na nic. hodil som ti
presne to, co pouzivam ja len som zmenil moj prikaz za tvoj,
nepozeral som uz potom co to tvoje presne robi :) ten split je tam
len na to, aby ti vystup rozdelilo po riadkoch do listu.

azurIt