[python] Registry

Petr Mach gsl na seznam.cz
Úterý Duben 26 15:28:29 CEST 2005

Ahoj,
co se nejdriv podivat do standardni dokumentace? Treba na teto strance
http://docs.python.org/lib/lib.html dat vyhledat slovo registry?

Pak nemuzes nenajit tohle:
http://docs.python.org/lib/module--winreg.html

Py2html neznam, ale predpokladam, ze pujde o preklad zdrojaku do html
aby byla zvyraznena syntaxe, to umi kazdy druhy editor a neni na tom nic
mimoradneho.