[python] Python a xml

Michal Koudelka mithrandir1984cz na centrum.cz
Pondělí Srpen 15 21:20:34 CEST 2005

Dobry den,

Chtel sem se zeptat an vase zkusenosti s xml v pythonu. Koukal jsem ze pyxml je spise balik ruznych nastroju na praci s xml, bohuzel dokumentace neni uplne kompletni a to co je je rozhazeno vsemozne po internetu.

Potrebuji: Otevrit xml dokument (cca. 2kb) a nacist z nej text + atributy nekterych elementu.Vim presne o ktere elementy se jedna, takze nejspise pomoci xpath.

Nejvice se mi asi zamlouval minidom, ale nenasel sem ze by xpath podporoval. (mozna se platu, out of usefull documentation)

Idealne, neni  neco aspon trosku podobneho jako REXML (http://www.germane-software.com/software/rexml/) v ruby?

Michal Koudelka