[python] Python a xml

Michal Koudelka mithrandir1984cz na centrum.cz
Úterý Srpen 16 13:09:51 CEST 2005

No, kdyz po tom tak touzis

<flame>
Ruby ma prilis mnoho zbytecnych zavorek?? A nepletes si to nahodou s lispem? :))

V nejsou zavorky povinne, trakze muzes mit konstrukci

metoda param1, param2, param3

Zavorky se vetisnou pouzivaji jen u slozitejsich matematickych vyrazu.

 V ruby nemusim psat v kazde metode jako parametr self a iteratory ma vyresene opravdu luxusne... priklad:

array = [1,2,3,4,5,6]
array.each { |value| puts value}
1
2
3
4
5
6

Podobne se pri xpath vyhledavani prochazeji i xml elementy apod.
</flame>

Michal Koudelka